לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים מחיר

    כשמזמינים אמן חושים מחיר הוא לא שיקול אם מדובר במרום מור

    יש הרבה סוגים של אמני חושים – חלקם מחקים אחרים בעוד שחלקם מפתיעים באמת ועושים דברים שלא רואים בשום מקום אחר. מרום מור הוא אחד שעונה על הקריטריונים של הסוג השני של אמני החושים, כשמופעים כמו שלו תוכלו לראות רק על הבמות הגדולות ביותר בעולם. אם יצא לכם לחזות בו מול עיניכם, אתם כבר יודעים במה מדובר, ואם לא אתם מוזמנים להתקשר כבר עכשיו, וכשתשמעו אותו ואת הכריזמה שנוטפת ממנו תבינו שאכן המחיר הוא לא פונקציה.

    עד כמה משתלם להזמין אמן חושים לאירוע?

    עוד לפני שאתם שואלים את עצמכם כמה עולה הופעה של אמן חושים, בדקו כמה יעלה לכם לשלב אטרקציה אחרת ופחות מושכת לאירוע – אתם תגלו שההבדל הוא לאו דווקא בין שמים וארץ, אך אי אפשר להשוות בין מופע טלפתיה מרשים ומדהים לבין כל פעילות אחרת שאולי תכננתם לאורחים שלכם.

    במופע הטלפתיה של מרום מור אתם תחוו רגעים של צחוק, בלבול, תדהמה ופליאה, ואין אחד שיצא מהאירוע שלכם בלי לזכור אותו ולדבר עליו במשך חודשים ארוכים גם לאחריו. זוהי השקעה משתלמת בהחלט – אתם זוכים למופע ששווה כל שקל ושלא תוכלו לחוות משהו שדומה לו בעזרת שום אטרקציה אחרת לאירוע.

    לאילו אירועים מתאים אמן טלפתיה?

    מופע טלפתיה אפשר לשלב בכל סוג של אירוע – גדול או קטן. להזמנת אמן חושים מחירים משתלמים ניתן לקבל לאירועי בר מצווה, ימי הולדת, ערבי גיבוש לעובדים או כנסים, כשמרום עולה על הבמה וגונב את תשומת הלב של כל מי שחוזה בו, אך כאן לא מסתיימת עבודתו – מרום יוכל גם להסתובב בין האורחים באירוע לאחר המופע הגדול או לפניו ולהנעים את זמנם עם כישורי טלפתיה וכריזמה מדהימה. האורחים שלכם ירדפו אחריו וירצו לראות מה עוד ביכולתו לעשות, וגם אחרי שיראו הם לא יבינו איך הוא זכה בכישרון אומנות החושים המרשים שלו.

    המלצה גורפת – מופע הדה ז’ה וו של מרום מור

    אמנם יש לכל אמן טלפתיה מחיר אחר למופעיו, אך כך גם הדברים שתראו במופע שלו ישתנו, כשהמופע של מרום מור הוא בהחלט המומלץ והמפתיע ביותר – את זה לא אנחנו אמרנו, אלא האנשים שראו אותו והשתתפו בו. המופע המומלץ מכל שמעלה מרום הוא “דה ז’ה וו”, בו תזכו למופע מלא באורך דל כ-45 דקות שיראה לכם איך נראית שליטה במימד הזמן. במהלך המופע תעברו חוויות שלא זכרתם, אך בהחלט תודו שחוויתם, זאת משום שכבר עברתם אותן בממד זמן אחר. תנו למרום גישה למוח שלכם ותראו אילו דברים מדהימים הוא יכול לעשות עם הזיכרון והתחושות שלכם, בה בעת שאתם לא מפסיקים לצחוק ולהתרגש.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO