לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מסיבת עובדים

    אתם, העובדים שלכם ואמן חושים

    בחרתם בקפידה את העובדים שיזכו לעבוד איתכם ולצידכם בחברה שלכם. חשבתם שלבחור את העובדים זו משימה קשה? הרי שחיפוש אחר מופע איכותי למסיבת העובדים יכול להיות ארוך ומאתגר גם הוא. יחד עם זאת, נדמה לעתים כי החיפוש והעמל הרב משתלמים! מסיבות העובדים הפכו להיות חוד החנית של האירועים בעסקים השונים, וכעת כל שנותר לכם הוא לבחור את המופע שיככב במסיבה שלכם ויהפוך אותה לסיפור הצלחה.

    gybush_lovdim2

    רעיון למסיבת עובדים

    כשם שלבעלי העסקים חשוב לסגור עסקאות שיקדמו את העסק, כך גם חשוב להם לערוך מסיבות עובדים. את המסיבות המדוברות עורכים לפחות אחת לשנה, ובמסיבה שכזו יוצאים מהחליפות הרישמיות, מחלוקת התפקידים ופשוט חוגגים ביחד את העבודה וההצלחה המשותפת. אתם נמצאים בימים אלו בחיפוש אחר רעיון למסיבת עובדים? מחפשים מופע מרגש, מדהים ומרהיב? אולי תתפלאו, אבל אתם לא מבקשים יותר מדי. לאורך כל השנה העובדים שלכם מפתיעים אתכם בפתרונות יצירתיים, נאמנות מרשימה והישגים יפים? כעת הגיע תורכם להפתיע אותם!

    אטרקציה למסיבת עובדים בלתי נשכחת

    ישנה חשיבות אדירה למסיבת העובדים שתפיקו עבור העובדים שלכם. החלטתם לערוך מופע למסיבת עובדים? הרי שההופעה בה תבחרו, היא הפנים של העסק שלכם. בדיוק בגלל זה חשוב לזכור כי למרות שמדובר במסיבה, עדיין מדובר על מופע שמייצג אתכם בערב זה והוא העתיד להשאיר את הרושם על העובדים שלכם. מעבר לכך, הרי שביום העובדים, תרצו להעניק לעובדים היקרים לכם את המופע הטוב ביותר. לצד המופעים הסטנדרטים שפשוט כבר לא יכולים להפתיע, יש מופע אחד, עם אמן אחד, שפשוט לא מפסיקים לרגש ולספק את הסחורה: מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור.

    למה מרום מור יכול לשנות לכם את הערב?

    ניסיון על הבמות הגדולות בעולם, כישרון יוצא דופן, נוכחות בימתית אדירה ויכולת להפנט ולהדהים את הקהל – אלו רק חלק מהתשובות לשאלתכם למה מרום מור. מסיבת העובדים שלכם היא הזדמנות מצויינת ללכד את כלל העובדים ולחבק אותם לערב אחד של גיבוש ושל כייף. המופע של מרום מור הינו מופע מגוון המשלב קטעים ייחודים המתאגרים את המחשבה ומפעילים את הלב.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO