לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע לתיירים

    לאורחים מחו”ל, למשפחה מהתפוצות – מופע מרהיב ומרגש!

    לא אחת יוצא לכם להיות מארחים של אורחים המגיעים מחו”ל. לעתים, מדובר על אורחים המגיעים בעקבות פגישות עסקיות ולפעמים גם מדובר על בני המשפחה שלכם המגיעים לביקור בארץ הקודש. כך או כך, אתם רוצים להעניק להם חוויה וטעם טוב מהשהות שלהם, ועל כן מחפשים רעיון לטובת הופעה לתיירים. על המופע של מרום מור כבר שמעתם? אם אתם מחפשים מופע טלפתיה לתיירים שיבטיח מעל לכל ספק את הצלחתכם כמארחים, מצאתם!

    מופע טלפתיה באנגלית לתיירים – זה מה שאתם צריכים

    אחת המגבלות שבחיפוש מופע לתיירים הוא המגבלה של השפה. בישראל, המופעים המוצגים על הבמות מועברים בשפה העברית, כך שצריכת תרבות באנגלית מסתמנת כמשימה בלתי אפשרית. כמעט. המופע של מרום מור יכול להיות מוגש לכם על פי דרישה בשפה האנגלית, וכך אתם, והאורחים היקרים לכם, תוכלו ליהנות מבידור גבוה בשפה בינלאומית. לא משנה מה המטרה, מי האורחים ומהיכן הם הגיעו – המופע של מרום יבטיח לכם הצלחה והתרגשות גדולה!

     

    למה מופע טלפתיה הוא זה המתאים ביותר?

    בעוד ישנם מופעים שונים המבוססים על בידור ואקטואליה של ישראל ועל כן אינם רלוונטים לקהל אורחים מחו”ל, מופע הטלפתיה מדבר בשפה אוניברסאלית – על רגש. בשביל להתרגש, לא צריך מתכון מיוחד אלא רק את מרום מור על הבמה. הקטעים המועברים על ידו הינם קטעים המתאימים לאנשים מכל העולם, וזאת מהסיבה כי הם מבוססים על חושים ועל טלפתיה. המופע של מרום כיכב בנקודות רבות על הגלובוס, וכעת הוא מעניק לכם את הטעם הבינלאומי כאן בארץ, עם קהל האורחים שלכם מחו”ל. מופע על חושי לתיירים? רק עם מרום מור!

     

    למה דווקא מרום מור?

    לא משנה אם האורחים שלכם הם בני משפחה קרובים ואתם רוצים את המופע בסלון הבית שלכם, או אם מדובר על אירוע עסקי גדול אליו הגיעו אורחים מחו”ל ואתם רוצים להרשים אותם – מרום מור הוא אמן חושים בינלאומי שיודע להתאים את המופע אל הקהל ואל הפורמט בו הוא נערך, כאשר המוטיב החוזר הוא ההתרגשות וההצלחה הגדולה הניכרים בכל אירוע.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO