לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע טלפתיה למסיבת רווקים/רווקות

    החבר או החברה הכי טובה שלכם מתחתנים? מחפשים כבר זמן רב אחר רעיונות למסיבת רווקים או רעיונות למסיבת רווקות? אחרי שתפיקו את המסיבה הזו, אתם הולכים לקבל שלל מחמאות על יצירתיות והפקת מסיבה משגעת! אמן חושים למסיבת רווקים או רווקות, יעניק לכם מופע ייחודי, השונה מכל מה שהיה מוכר לכם עד היום. המופע מועבר בחן, שיתוף פעולה והמון אדרנלין – היוצר עבורכם את המסיבה המושלמת עלייה תמיד חלמתם להעניק לחברים הטובים שלכם.

    רגע לפני היום הגדול

    תהליך הפקת החתונה הינו תהליך קדחתני, המצריך מהזוג העתיד להתחתן המון עבודה. כעת, במסיבת הרווקים והרווקות שלהם, יש להם סוף סוף ההזדמנות לקחת פסק זמן ופשוט להנות. תמיד תוכלו לחגוג להם בעוד מסיבת רווקים או רווקות שיגרתית המסתכמת בקוקטייל ובמסיבת בריכה, אך גם תוכלו להעניק להם ולקהל החברים שלכם – ערך מוסף ומסיבה מרגשת. החיפוש אחר רעיון מקורי למסיבת רווקות יכול להסתיים בקצרה – בעת שתבחרו באמן החושים מרום מור להפוך את ימי הרווקות האחרונים של חברתכן, לימים מרגשים ובלתי נשכחים.

    אמן חושים למסיבת רווקים/רווקות – לראות ולא להאמין

    לא האמנתם שניתן לקרוא מחשבות? אף פעם לא חשבתם שניתן לשלוט במחשבה? מופעי הטלפתיה הם מסוג המופעים שעד שלא רואים – פשוט לא מאמינים. מדובר על תכנים המועברים במופע שלעתים קשה לתפוס, וכעת יש לכם ההזדמנות להנות ממופע פרטי המוגש רק לכם ולחברים הקרובים במסיבת הרווקים והרווקות. המופע המושקע של אמן הטלפתיה מרום מור, הינו הבחירה המושלמת עבור מופע בידור למסיבת רווקות, המתאים כמובן גם עבור החתן העתידי וחבריו, עבור מופע בידור למסיבת רווקים.

    למה מרום מור מתאים למסיבת הרווקות שלכם?

    נדמה שסף הריגוש לא מפסיק לעלות, בעיקר כשמדובר בקהל צעיר, ועל כן קשה לכבוש אותו. בעוד שנדמה כי דבר כבר לא יכול להפתיע, מופע הטלפתיה של מרום מור לא רק שלא מפסיק להפתיע, אלא גם לא מפסיק לרגש ולהחסיר פעימות באלפי לבבות ברחבי העולם. הכישרון והיכולות יוצאות הדופן של מרום מור הביאו אותו עד לבמות הגדולות בעולם. כעת, הגיע תורכם להנות ממופע ייחודי ויוצא דופן במסיבה הרווקים והרווקות.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO