לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופעים לארגונים ומוסדות

    אומרים תודה גדולה לעובדים שלכם עם מופע בלתי נשכח!

    בכל שנה נהנים העובדים של הארגונים הגדולים מערב המוקדש רק להם. ערבים שכאלו מופקים ומתוכננים בקפידה המון זמן מראש, וזאת על מנת להבטיח אירוע בלתי נשכח לכל העוסקים במלאכה לאורך כל ימות השנה. בכל שנה, המארגנים של האירועים האלו מוצאים עצמם מתחבטים בשאלה איזה חלק אומנותי לשלב באירוע. מופעים לארגונים אינם מופעים שניתן להקל בהם ראש או להתפשר על טיבם, שכן ישנו קהל אורחים גדול שמגיע להתארח ומצפה לצאת נרגש. אם גם אתם הגעתם לרגע בשנה בו אתם מחפשים את המופע הטוב ביותר: מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים.

     

    למה חשוב להשקיע עם מופעים למוסדות?

    המוסדות הגדולים כוללים גם את משרדי הממשלה ומשרדי החינוך, לצד משרדים גדולים נוספים הכוללים אנשי מפתח, אנשים מכובדים מאד וקהל נאמן של עובדים שבעלדיו המשרד לא היה יכול לתפקד. כנראה שאין מילה חזקה יותר ומתגמלת יותר מ”תודה”, אך לשמחתכם, גם יש דרך להראות עד כמה אתם מעריכים את עבודתם של כל העוסקים במלאכה.

    אחת לשנה, בעת שעורכים מופעים בסדר גודל שכזה לקהל העובדים, חשוב להשקיע על מנת להעניק טעם טוב ובלתי נשכח. במקום ללכת על מופעים שהצלחתם אינה ודאית, תוכלו ללכת על בטוח עם מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור. אם המטרה שלכם היא לרגש, לגרום לקהל להנות ולהשאיר אותם פעורי פה – המופע הזה בשבילכם. מחפשים מופע למשרדי ממשלה? התשובה לכם היא טלפתיה, חושים ומרום מור.

    מופעים לארגונים ומוסדות

    ניחוח בינלאומי באירוע שלכם

    המופע של מרום מור הינו מופע בעל ניחוח בינלאומי, שכן לא מדובר על מופע שניתן לראות בארץ בתדירות גבוהה. מרום מור עשה לעצמו שם גדול בכל העולם והופיע על הבמות הגדולות ביותר בכל היבשות – מאסיה ועד אמריקה. כעת, מרום מור חוזר אל המקום שבו הכל התחיל, ומאפשר לכם להעניק לקהל העובדים שלכם לא פחות מהטוב ביותר. על מנת להכתיר מופע לארגונים גדולים כמוצלח, הרי שצריך בראש ובראשונה לבחור בדמות כריזמטית, אסרטיבית ועם נוכחות בימתית אדירה. מרום מור בעל קסם אישי, חוש הומור ויכולת להפנט קהלים גדולים.

     

    למה דווקא מרום מור?

    בכל יום מחדש אתם פוגשים את העובדים שלכם בשגרת העבודה, אך לא בכל יום אתם לוקחים על עצמכם הפקת אירוע בסדר גודל שכזה, כך שהמטרה שלכם היא להבטיח כי האורחים שלכם יחזרו לביתם עם חיוך גדול על הפנים, ועם תמריץ ואנרגיה מחודשת אל יום העבודה הבא. מרום מור מתחייב להעניק לכם בידור ברמה הגבוהה ביותר, תוך שגם הקהל לוקח חלק פעיל במופע. המופע מתאים למגוון אירועים עסקיים לארגונים גדולים, לרבות מופע למשרד החינוך, משרדי הממשלה ועוד. מרום מור הולך להפתיע את הקהל שלכם, ואתם הולכים לגרוף את כל המחמאות על הבחירה הנהדרת בו.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO