לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    גיבוש מוקדים

    גיבוש מוקדים עם מופע בלתי נשכח שאיש לא יצפה לו

    מה עושה אמן חושים במופע גיבוש למוקדים, אילו אפשרויות קיימות למופעים והאם עדיף להעלות מופע על במה או אחד על אחד בין האורחים? השאלות האלה יקבלו מענה כבר עכשיו.

    אף על פי שהעבודה של עובדי מוקד נראית פשוטה, השגרה היומיומית במוקד עלולה לשחוק אותם יותר מאשר עובדים אחרים במשרדים. עובדי המוקד לרוב מדברים בטלפון עם אנשים שאינם מכירים, לעיתים אף סופגים מהם צעקות, ואותם הם לא רואים לעולם פנים מול פנים ובמקום פשוט יושבים מול מערכת ממוחשבת ובמקרים רבים כמעט ולא מתפנים לשיחות בין-אישיות אחד עם השני במהלך העבודה. לכן ערב גיבוש למוקד טלפוני זה דבר שחשוב לספק להם אחת לזמן מה, במיוחד לקראת חג או כצ’ופר על השגת יעדים, ואם אתם רוצים לספק להם חוויה בלתי נשכחת, מרום מור הוא אמן החושים שישבור להם את השגרה בדרך המפתיעה, המדהימה והמשעשעת ביותר שיש!

    גיבוש מוקדים

    מה בעצם עושה אמן חושים?

    זה לא קוסם וזה לא אמן על-טבעי – כל מה שמרום מור עושה בהופעותיו הוא תוצאה של שנים רבות של אימונים ולמידה על הפסיכולוגיה של האדם. במהלך ערב חברה לצוות מוקד טלפוני מרום יוכל להעלות מופע שלם שבו הוא מדהים את הקהל עם יכולות הטלפתיה שלו, בה בעת שהקהל משתתף ועולה בעצמו על הבמה, או שמנגד ניתן להזמין אותו להרצות על טכניקות השפעה שצבר מניסיונו לאורך השנים ואשר יסייעו לעובדים לשפר את יכולות התקשורת שלהם עם הלקוחות. אפשרות נוספת היא לאפשר למרום להסתובב בין הקהל ולבצע את כישוריו אחד על אחד, מה שמספק חוויה הרבה יותר אישית לכל משתתף שזוכה להיחשף אליו ולשנינותו.

    אמן טלפתיה על הבמה או אחד על אחד – מה עדיף?

    בהתאם לאופי אירוע הגיבוש שאתם מתכננים, יתכן שתרצו להעלות מופע חושים שלם על הבמה, או שמנגד תעדיפו שאמן על-חושי יעבור בין שלל העובדים שלכם וידהים אותם אחד על אחד. אין בחירה נכונה יותר או פחות, והכל תלוי בסוג של הפעלה למוקד טלפוני שתעדיפו; מופע על במה יגרום לכולם לפתח אחריו נושא שיחה משותף למשך ימים רבים – גם בין העובדים שלא מכירים כל כך טוב אחד את השני – ואילו מופעים של אחד על אחד מול קבוצות קטנות יסייעו לחבר בין העובדים שכבר בקשר אחד עם השני בצורה אינטימית יותר.

    שימו לב שככל שיש בחברה שלכם צוות מוקד גדול יותר, כך ייתכן שתעדיפו להעלות מופע על במה (למידע על מופע לערב חברה). זאת משום שחלק עיקרי מהמטרה של מופע גיבוש מוקדים הוא לאפשר לכולם לשבור שגרה ולהשתתף בחוויה, ואם מדובר בצוות של 150 אנשים למשל יכול מאוד להיות שלא כולם יזכו ליהנות מהאורח שתזמינו.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO