לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים בתל אביב

    אמן חושים בתל אביב שתרצו לראות ממנו עוד ועוד

    יתכן שכבר ראיתם אותו בגוט טאלנט ישראל, או שהייתם נוכחים בהופעה שלו ואף פגשתם אותו פנים מול פנים באירוע כזה או אחר – אמן החושים מרום מור הוא כבר מזמן שם ידוע בעולם הבידור, וכעת יש לכם הזדמנות להזמין אותו לאירוע שאתם מארגנים וליהנות ממופע בלתי נשכח שירגש ויצחיק אתכם כאחד. אם אתם מתכננים בר מצווה, חוג בית, ערב זוגות, ערב חברה או כנס בעיר הגדולה, אמן חושים בתל אביב כמו מרום מור הוא האחד שישדרג את האירוע שלכם וישאיר את כל האורחים והנוכחים עם טעם של עוד למשך זמן רב.

    מופע טלפתיה בתל אביב

    כשתראו את מרום מול עיניכם אתם תתקשו להסביר איך הוא מבצע את הדברים המדהימים שהוא עושה בלי להשתמש במילים “על טבעי” – ביכולתו להיכנס לתוך ראשכם ולדלות מתוכו מידע ומחשבות תוך שניות ספורות, בלי שתצטרכו אפילו לפתוח את הפה. כל המופע מועבר באווירה הומוריסטית ומהנה ואין אחד שיוצא ממנו בלי הרגשה טובה. אתם תצחקו, תידהמו ותישארו עם זיכרון נהדר מחוויה יוצאת דופן שלא עברתם כמוה מעולם.

    מופע לאירוע פרטי בתל אביב

    מתכננים להזמין אורחים רבים לבר מצווה (כדאי שתזמינו אמן חושים לבר מצווה), יום הולדת לילדים או למבוגרים או פשוט לחוג בית? אם כן, אתם ככל הנראה רוצים שלא יפסיקו לדבר על הערב שארגנתם, ותוכלו להשיג את המטרה הזו בעזרת אמן על חושי בתל אביב. ההופעה יכולה להיעשות מול מאות אנשים או אפילו מול כמה בודדים, ומרום מתאים את המופע לסוג האירוע וכמות המשתתפים בו. המופעים שלו מתאימים לכולם, מגיל 10 ומעלה, ואין אחד שלא נהנה מההומור השנון שלו ומיכולותיו המדהימות שגורמות גם לאנשים הסקפטיים ביותר להאמין ביכולות על טבעיות.

    אמן חושים בתל אביב

    מופע לאירוע עסקי בתל אביב

    בכל יום כיף או ערב גיבוש של העובדים צריך לכלול איזושהי הפעלה שתחדד ותשפר את היחסים בין כל העובדים ובינם לבין ההנהלה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מופע על חושי, שגורם לכולם לשכוח לרגע מי הבוס של מי ומי עובד באיזו מחלקה – כולם צוחקים ונדהמים יחדיו ממופע שכמותו לא ראו מעולם, ומובטח לכם שכל הצוות ידבר על מה שראה במשך זמן רב גם אחרי שהאירוע יסתיים.

    חייגו עכשיו ושריינו לעצמכם תאריך

    בין שאתם מעוניינים במופע באולם, במסעדה או בבית פרטי, התקשרו כבר עכשיו ושריינו לעצמכם תאריך, לפני שיהיה מאוחר מדי. אמן חושים מומלץ כמו מרום לא מוצאים בכל יום, ואם הוא זמין לתאריך שתרצו אותו, אתם יכולים להחשיב את עצמכם כברי מזל. מובטח שלא היה ולא יהיה אירוע בלתי נשכח כמו כזה שתעלו עם נוכחותו של אמן החושים המדהים הזה, ואתם בעצמכם תרצו להמליץ עליו לאחרים אחרי שתראו אותו בפעולה.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO