לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים בחיפה

    אמן חושים בחיפה לכל אירוע

    אחרי שהדהים את השופטים והקהל בגוט טאלנט ישראל, אי אפשר היה לשכוח את אמן החושים המפתיע והמשעשע מרום מור ששמו כבר הפך למוכר בישראל בפרט ובעולם בכלל. אם אתם רוצים ליהנות ממופע של אמן חושים בחיפה שייזכר לעד באירוע הבא שאתם מתכננים, עכשיו זו ההזדמנות שלכם. בין שאתם מתכננים אירוע באולם, במסעדה, במשרד או בביתכם הפרטי, אין אחד שיצא ממנו בלי לדבר עליו במשך ימים רבים לאחר מכן.

    מופע טלפתיה בחיפה לכל הגילאים

    בין שמדובר במבוגרים ובין שמדובר בילדים, כולם נהנים מהמופעים של מרום מור, בהם הוא עושה דברים שנראים בלתי אפשריים ואף לא הגיוניים. קריאת מחשבות ושליטה על חפצים מרחוק זה רק חלק מהיכולות המדהימות של אמן החושים הזה, אך אל תחשבו שמדובר בטריקים של קוסמים שכבר ראיתם עשרות פעמים בעבר – למרום יש יכולת על חושית שלמד ושכלל לאורך השנים, ולצד ההומור הנהדר שלו המופע הופך ליותר ממרתק – אתם לא תוכלו להפסיק לצחוק.

    אמן חושים בחיפה לאירוע פרטי בבית שלכם

    אם אתם עורכים בר מצווה (להזמנת אמן חושים לבר מצווה) או יום הולדת (לחצו כאן להזמנת אמן חושים ליום הולדת), אתם בטח רוצים לכלול באירוע מופע אקסטרה מיוחד שיגרום לכולם ליהנות פי כמה, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת אמן חושים שאיש לא מצפה לו. אמן חושים מומלץ בחיפה בעל שם ימשוך את תשומת הלב של כולם, בין שמדובר באירוע ענק של כמה מאות אנשים ובין שמדובר באירוע קטן של כמה עשרות. האורחים ישתתפו בעצמם במופע ויהוו חלק ממנו, ומרום יוכל גם להסתובב ביניהם ולהדהים אותם אחד על אחד. המופעים מותאמים לכל גיל ולכל סוג אירוע, ואתם בהחלט תקבלו שבחים על כך שהצלחתם להנעים את זמנם של האורחים שלכם עם מופע שלא ציפו לו כלל.

    אמן חושים בחיפה לאירוע פרטי ועסקי

    מופע לאירוע עסקי בחיפה במשרד או באולם

    מתכננים ערב גיבוש לעובדים שלכם? עורכים אירוע השקה שכולו חגיגה? אל תוותרו על ההזדמנות לכלול במאורע מופע על חושי שידברו עליו למשך זמן רב. הדבר הטוב ביותר במופעים של מרום זה שכל מי שצופה בהם נשאר המום לנוכח הדברים שהוא עושה על הבמה, וברגע שהוא יורד ממנה אנשים מוחאים כפיים בלהט ורוצים לראות עוד. נושאי השיחה בין העובדים בימים הבאים יהיו סביב “איך הוא עשה את זה?” ו”לא האמנתי בעל טבעי עד שראיתי אותו” – בהחלט מופע בלתי נשכח שלא תתחרטו עליו לעולם.

    שריינו לעצמכם תאריך כבר עכשיו

    כדי ליהנות ממופע של אמן על חושי בחיפה מומלץ שתזמינו לעצמכם תאריך כבר עכשיו, לפני שתגלו שהוא כבר תפוס. אם אתם מתכננים אירוע למסיבת תחפושות בפורים או לערב הרמת כוסית בפסח, מומלץ להתקשר לפחות חודש מראש ולשריין את התאריך. המופע יכול להיערך בכל שעה ביום ובכל מקום, ואל תתפלאו אם אחרים יבקשו מכם את הטלפון של מרום לאחריו.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO