לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אטרקציה מיוחדת לבר מצווה

    1. מופע שקולע אל כל הקהלים

    אז מה בעצם הופך את המופע המרהיב של אמן הטלפתיה והחושים, מרום מור, לכה מוצלח? נדמה שמדובר בעיקר על העובדה כי מדובר על מופע שיכול להתאים לכל האורחים המתארחים באירוע: גם הילדים – חבריו של חוגג בר המצווה, וגם כל קהל המבוגרים. המופע מבוסס על קטעים שונים, כאשר בלא מעט מהם משולבים גם מתנדבים מהקהל. כך, יוצרים מופע שיתופי שיש בו המון עניין מצד הקהל. אם אתם מחפשים רעינות מקוריים לבר מצווה – דעו שמצאתם.

     

    2. אטרקציה מיוחדת לבר מצווה – מעניקים לאורחים משהו שהם טרם חוו

    למרות הפופולאריות הרבה של מופעי הטלפתיה והחושים, לרוב נחשף אליהם הקהל במשדרים בטלוויזיה או על גבי הרשת. בעת שאתם מביאים אל אירוע בר המצווה של ילדכם מופע שכזה, המוגש על ידי אמן בינלאומי כמו מרום מור, אתם מעניקים לאורחים שלכם משהו שהם טרם חוו. הם מאמינים כי תשולב אטרקציה באירוע, אך הם מניחים כי הם כבר ראו את אותה האטרקציה בעוד הרבה אירועים אחרים. מה שהם לא יודעים הוא שהכנתם להם הפתעה גדולה….

     

    3. מה שהיה טוב בכל העולם, יהיה טוב גם באירוע המצווה

    באירוע בר המצווה של הילד שלכם אתם רוצים להעניק לו, ולקהל האורחים את הטוב ביותר. כך, אתם מחפשים אחר הפעלה מקורית לבר מצווה, ולא יודעים בדיוק על מה להתפקס. אפשר לומר בביטחון ומעל לכל ספק, כי ללכת על מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור, הוא במידה רבה ללכת על בטוח. מרום מור צבר לעצמו לאורך השנים שם גדול בעולם, לאחר שהוא כיכב על הבמות הגדולות בכל היבשות. את מחיאות הכפיים והתשואות שהוא קיבל סביב כל כדור הארץ, הוא עתיד לקבל גם במופע שיוענק לאורחים באירוע המיוחד של ילדכם.

    mofa_teleptya_badarom

    4. שוברים שיגרה מכל האטרקציות המוכרות

    אז איזו אטרקציה מיוחדת לבר מצווה תשנה לכם את הערב? אתם תוהים ומתחבטים בשאלה הזו שוב ושוב. מרבית האטרקציות מבוססות על מפעילים, שבאים לעשות את עבודתם ולאחר זמן קצר עוזבים את האירוע. מדובר על פעילות נקודתית שמעלה חיוך על פניהם של האורחים ותו לא. באירוע של ילדכם אתם רוצים יותר, ובצדק. אטרקציות מיוחדות לבר מצווה מצריכות מכם להעניק לאורחים שלכם אקורד אמיתי של התרגשות, ואותו תוכלו להעניק להם עם המופע המרהיב של מרום מור.

     

    5. הופכים את אירוע בר המצווה לסיפור הצלחה

    והסיבה החשובה ביותר למה לבחור במרום מור היא מאחר ועם בחירתו, אתם הופכים את אירוע בר המצווה לסיפור הצלחה. הפעלה מיוחדת לבר מצווה, כמו זו המעניק מרום מור, מלכדת את האורחים, מפתיעה אותם, מרגשת אותם ומאירה את האירוע המיוחד של ילדכם באור מיוחד, מחמיא ושונה. התכוננו לקבל אינספור מחמאות…

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO