לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב גיבוש מצחיק לעובדים

    ערב גיבוש בלתי נשכח לעובדים שלכם!

    בשביל מי עורכים את ערב הגיבוש: בשביל העובדים שלכם או בשבילכם, המנהלים? התשובה לכך די פשוטה: גם אתם וגם העובדים שלכם יוצאים נשכרים. מצד אחד יש את העובדים שלכם שזוכים לערב מושקע המופק עבורם, וכשזה מגיע אליכם התכלית היא לגבש את הצוות שלכם וכך לזכות בצוות הרמוני וחזק שיוביל את העסק היקר לכם להישגים מרשימים. החלטתם לערוך ערב גיבוש מצחיק לעובדים? החלטתם ללכת על בטוח! המופע של אמן החושים והטלפתיה מרום מור, הוא כל מה שאתם צריכים לערב הגיבוש שלכם!

    ערב חברה מצחיק – ככה מגבשים את העובדים!

    ישנן אינספור דרכים לחגוג את ערב הגיבוש, אך דרך אחת להכתיר אותו כהצלחה גדולה: ערב צוות מצחיק לעובדים בניצוחו של מרום מור. מעבר לכך שצחוק הוא אקט משחרר ומהנה, הצחוק מתגלה לא אחת גם כגשר מחבר וכשפה אוניברסאלית שכולם דוברים אותה. כל סגולותיו של הצחוק יכולות למנף את ערב הגיבוש שלכם! גם אם ברשותכם חברה קטנה עם מספר עובדים וגם אם בית העסק שלכם הוא ארגון גדול – מופע מצחיק לערב גיבוש טומן בתוכו את כל שתוכלו לבקש: גיבוש הנוצר באמצעות חוויה של צחוק!

    מתי ואיפה ניתן לשלב את המופע?

    המופע של מרום מור הוא מופע דינאמי שבמידה רבה מתאים את עצמו לקהל. איך זה קורה? חלק בלתי נפרד מהמופע מוקדש למתנדבים מהקהל שעולים לבמה ולוקחים חלק פעיל במופע. כדי ליהנות מהמופע של מרום מור כל שאתם צריכים היא במה – מכאן והלאה מרום יוביל את הערב שלכם להצלחה גדולה. ניתן לשלב את המופע באודיטוריום, אולם, מועדון כנסים או במקום העבודה שלכם. ולגבי השעה? אתם מחליטים מתי תרצו לגבש את העובדים שלכם – בשעות הבוקר, הצהריים או הערב. יום גיבוש מצחיק לעובדים או מופע בשעות הערב – אפקטיביות המופע נשמרת כך או כך.

    כל כמה זמן כדאי לערוך ערב גיבוש?

    ימי גיבוש מצחיקים לחברות הפכו בשנים האחרונות לבחירה הטבעית והבטוחה של בעלי העסקים ושל מנהלות הרווחה השונות ולא במקרה. הרווח הגדול מימים שכאלו גורם לצוות הניהולי לרצות לערוך את ימי הגיבוש יותר מפעם אחת בשנה. אז כל כמה זמן כדאי לחגוג? הבחירה היא שלכם! האם יש דבר כזה יותר מדי ימי גיבוש? בוודאי שלא! ככל שהצוות שלכם יהיה מלוכד יותר, שמח יותר ושבע רצון יותר – כך אתם תרוויחו.

    קצת על האיכויות של אמן החושים מרום מור

    ערבי גיבוש מצחיקים יש לא מעט, אך מופע כמו של מרום מור יש אחד בלבד! קוסם למבוגרים ואמן הטלפתיה והחושים מרום מור עלה כבר על במות גדולות ברחבי העולם וכעת הגיע תורם של העובדים שלכם. אתם עומדים לצאת למסע מהפנט, מרתק ולא נודע המגלם בתוכו התרגשות, פליאה ובעיקר המון כייף.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO