לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מפעיל לערב גיבוש

    המופע המושלם לערב הגיבוש והחברה!

    כשאתם חוגגים אירוע גדול מטעם בית העסק שלכם, אתם צריכים שיהיה מי שיוביל את האירוע שלכם להצלחה. אז מצד אחד תוכלו לבחור במנחה חביב ותו לא, אך מצד שני תוכלו לבחור במפעיל שיקסים וידהים את האורחים שלכם: מפעיל לערב חברה כמו מרום מור, הוא מפעיל שיפזר קסם לאורך כל האירוע שלכם! מרום מור הינו אמן חושים וטלפתיה שעוסק בטלקינזיס – מה שאומר שביכולתו להשפיע על חומרים שונים. לאורך המופע של מרום מור יזכו אתם וצוות העובדים שלכם להיות עדים לנפלאות הטלפתיה, נבואת העתיד וטעמו של החוש השישי.

    מרום מור, מפעיל לערב וועדי עובדים

    לצד היכולת של מרום להשפיע על רגשות של בני אדם ולשנות חומרים גם בעת שהוא נמצא במרחק פיסי מהם, מרום גם עוסק בהנחייה של כנסים וערבים שונים כמו וועדי עובדים וגם ערבי פרישה בהם מרום זוכה לסטטוס של מפעיל לערב פרישה. בכל אירוע שאתם עורכים עליכם לדאוג ללו”ז מסודר שיהיה תחום ויעניק מסגרת ברורה לאירוע שלכם. במקום שהאורחים באירוע יצטרכו לעקוב אחרי לוח זמנים מודפס, תוכלו ליהנות גם אתם באירוע שלכם ממנחה כריזמטי ומבדר כמו מרום מור. בכוחו של מרום להשאיר את הקהל פעור פה ונרגש – גם עם הנחייה וגם עם שילוב של הנחייה עם מופע טלפתיה וחושים. זה הזמן שלכם להיכנס למציאות אחרת!

    מסע מרתק ובלתי צפוי מתחיל עכשיו!

    מפעיל לערב צוות כמו מרום מור הוא הכל חוץ ממפעיל צפוי. מהרגע בו החוויה שלכם מתחילה, לא ברור איך היא תיגמר. המופע של מרום הינו מופע דינאמי וקסום המשתנה בהתאם לאינטראקציה עם הקהל והחושים שמפעיל מרום. ערב צוות הינו ערב שנערך רק פעם אחת בשנה, כך שיש לכם הזדמנות נדירה להפתיע את הצוות שלכם ולהדהים אותו עם מופע שלא רואים בכל יום! כמו כן, מרום מופיע מול קהלים מצומצמים יותר ועל כן הוא מתאים גם להיכנס לנעליו של מפעיל לערב מנהלים.

    כשהמופע יורד אל הקהל…

    גם אתם חושבים על מופע פורמלי כשאתם חושבים על מפעיל לכנסים? למרות שכנסים עסקיים הינם כנסים המפגישים בין קולגות ואנשי עסקים חשובים, אין זה אומר שהמפעיל והמופע צריכים להיות בעלי אותו הגוון. מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור שובר את כל המוסכמות, את כל הידוע ואת כל החומות והופך את הקהל למלוכד ומגובש! מעבר לכך, המופע לא נשאר על הבמה, אלא שמרום יורד גם אל הקהל ומפגיש אותו פנים אל מול פנים עם התופעות השונות וההתרגשות הגדולה.

    מדוע חשוב לשלב מפעיל לקבלת פנים באירוע עסקי?

    שלב קבלת הפנים באירוע שלכם הינו השלב הקריטי ביותר: השלב בו האורחים מגבשים דעה על האירוע. החוויה נמדדת על פי תחילתה ועל פי סופה, כך שחשוב מאד שבשלב קבלת הפנים תפתיעו את האורחים! הדרך לעשות זאת היא עם מרום מור שיפזר את קסמו הייחודי בפני האורחים כבר במבואת הכניסה לאירוע. בעוד רבים בטוחים כי מופע שכזה צריך להשתלב בשיא האירוע, הרי שהמון פעמים שריקת הפתיחה לאירוע הינה התזמון האידיאלי.

    מפעיל לערב גיבוש: מתגבשים באמצעות אפקט ה”וואו”!

    אם יש מילה שיכולה לתאר את המופע של מרום מור היא בעיקר WOW! היכולות העל חושיות של מרום מור הן אומנם הבסיס לכל המופע, אך לא ניתן להתעלם מהתכונות הייחודיות של האמן בעל השם הבינלאומי: כריזמה, אסרטיביות, חוש הומור והמון חן. מפעיל לאירוע עסקי כמו מרום מור יחשוף בפניכם את הסוד הגדול של החושים, הטלפתיה והנסתר. לא בטוח שתצליחו להבין, אך בטוח שתצליחו להתרגש…

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO