לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מסיבת סוף שנה בעבודה

    חוגגים סוף שנה עם מופע סוף!

    אז אמנם אתם לא יוצאים לחופש הגדול בסוף השנה, אך אתם כן מסכמים שנה של עבודה מוצלחת ומפרה ביחד עם צוות העובדים שלכם. כפי שנהוג להעניק מתנה בכל חג בלוח השנה העברי, כך גם נהוג להגיד תודה לצוות העובדים עם סיום השנה. מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא הרבה מעבר ממה שאתם יכולים לדמיין. אם עד היום חגגתם עם מסיבת סוף שנה בעבודה, בסוף השנה הזו אתם חוגגים עם מופע בלתי נשכח!

    מדוע חשוב להשקיע עם מסיבת סוף שנה בעבודה?

    צוות העובדים שלכם הוא הצוות המניע את העסק שלכם. לא במקרה נאמר כי עובד טוב הוא עובד שטוב לו – ככל שתשקיעו יותר בעובדים שלכם כך הם ישקיעו יותר בכם. הפעלה למסיבת סוף שנה בה תשקיעו תשקף בפני הצוות את מידת שביעות הרצון שלכם מהם ועד כמה אתם מעריכים אותם. רק פעם אחת בשנה יש לכם הזדמנות לערוך מופע לסוף השנה – השקיעו במופע וקצרו את הפירות גם בשנה הבאה!

    שי לכל עובד או מופע משותף ומגבש?

    כשאתם מעלים עם הצוות הניהולי רעיונות למסיבת סוף שנה בעבודה, אתם תוהים האם כדאי להעניק לכל עובד שי צנוע או לערוך בפני העובדים מופע מיוחד. התשובה לכך היא חד משמעית: לכו תמיד על מופע! עם מופע בידור גבוה, כמו זה הניתן על ידי מרום מור – אמן החושים והטלפתיה, צוות העובדים שלכם זוכה לחוויה מגבשת ומרגשת שכולם שותפים לה. אז אולי כעת הם צופים באמן המעניק מופע למסיבת סוף שנה בעבודה, אך ההתרגשות יוצאת הדופן תלווה אותם ותמשיך לפעום בלבם עד לאירועי פתיחת השנה.

    מסיבת סוף שנה לעובדים

    איפה ניתן לערוך את המופע?

    אתם רוצים לערוך את מסיבת הסיום השנתית במשרד שלכם, בחצר הפרטית שלכם או במועדון אירועים? הקסם של מרום מור תופס בכל מקום! הפעלה למסיבת עובדים יכולה להיות ממוצעת, אך היא יכולה להיות מעבר לכל דמיון! תנו לעצמכם ולעובדים שלכם מתנה נפלאה ואקורד סיום מרגש לשנה המוצלחת שעברה עליכם. תשכחו מכל מה שהכרתם: מתחילים!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO