לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע למסיבה פרטית

    טלפתיה וחושים במסיבה הפרטית שלכם

    אתם מארחים בקרוב מסיבה פרטית בבית שלכם? אתם רוצים להיות המארחים הטובים ביותר שתוכלו להיות ועל כן אתם בוחרים בטוב ביותר בכל האלמנטים: הקייטרינג האיכותי ביותר, בר האלכוהול המשובח ביותר, מערכת ההגברה הטובה ביותר וגם האטרקציה הטובה ביותר: המופע המרשים והמדובר של אמן הטלפתיה והחושים מרום מור המעניק מופע טלפתיה למסיבה פרטית!

    אולי גדלתם בשנה, אבל דבר כזה עוד לא ראיתם

    אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם עם מקבץ של חברים טובים ובני המשפחה? אם בחגיגות הקודמות השיא היה הרמתכם על הכיסא, השנה הזו אתם הולכים לגלות כי אין סוף לריגוש ולהתרגשות. אמן חושים למסיבה פרטית כמו מרום מור יכול להראות לכם את כל מה שלא הכרתם, להוביל אתכם במסע מרתק אל הלא נודע ולהגביר את קצב פעימות לבכם מבלי כל יכולת לשלוט עליהן. את יום ההולדת הקרוב לא תשכחו בקרוב, ואולי טוב שכך – להזמנת פעילות ליום הולדת למבוגרים – לחצו כאן.

    כמה אורחים ניתן לשלב עם מופע למסיבה פרטית בבית?

    הופעה למסיבה פרטית הניתנת על ידי מרום מור היא הופעה שבה אתם קובעים את תנאי האירוח המתאימים לכם ביותר. הניסיון של מרום מור הינו עשיר ומאפשר לכם לקבוע את מידות האירוע המתאימות לכם ביותר. מרום יכול להופיע בפני 50 אורחים ובפני אלפי אורחים – הכל בהתאמה מלאה אליכם. האיכויות של המופע נשמרות עם כל כמות אורחים שלא תהיה, ושיתוף הפעולה בין מרום לאורחים המאפיין את המופע יהיה נוכח תמיד.

    בחצר או בסלון הבית שלכם – אתם מחליטים

    הופעת טלפתיה למסיבה פרטית בבית כמו זו שמוענקת לכם על ידי מרום מור, היא הופעה שיכולה להתאים לכל חלל בבית שלכם: הסלון או החצר. לא משנה היכן מרום יעניק לכם את המופע, תוכלו ליהנות ממופע בידור איכותי שלא פוגשים בכל יום: טלפתיה, חושים, מציאות, דמיון ובעיקר המון כייף. כל מסיבה פרטית שאתם חוגגים – החל מיום ההולדת, דרך מסיבת רווקים או רווקות ועוד חוג בית, יכולה להיות מובלת על ידי אטרקציה ייחודית בעלת טעם אקסלוסיבי: המופע המפורסם בעל השם העולמי של מרום מור.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO