לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הופעה לוועדי עובדים

    כשוועד העובדים ואמן החושים נפגשים

    העובדים בארגון שאתם עובדים בו, הפקידו בידכם אמון רב ואחריות רבה, ובחרו בכם להיות יושבי ראש וועד העובדים. כמובילי דעת קהל, מקבלי החלטות ונציגי העובדים במקום עבודתכם, מונחת בידכם ההחלטה גם אודות האירועים השונים המופקים עבור העובדים. בכל שנה, ישנו ערב ייעודי ומיוחד. הגיע הרגע לחפש מופע בידור לוועדי עובדים? השנה אתם הולכים להפתיע את העובדים בהופעה שונה מכל מה שהם הכירו עד כה. השקיעו היטב בבחירה של מופע איכותי, וכך תוכלו גם לשמח את העובדים, וגם לשמר ולשדרג את התדמית שלכם בפניהם.

    הפעם מקבלים את ההחלטה בקלי קלות

    המון וועדי עובדים מייצגים אלפי עובדים במקום עבודה אחד, כך שבעת שמחפשים הופעה לוועדי עובדים, עולה החשש כי יהיה קשה להוציא את כולם נשכרים ומרוצים. במקום עבודה אחד, שבו יש גברים ונשים בגילאים שונים, נדמה כי קשה להשביע את רצונם של כולם במאת האחוזים. תשמחו לגלות, כי מתוך המניפה העשירה של האטרקציות והמופעים השונים שתוכלו לשלב באירוע שלכם, ישנו אירוע המוכתר פעם אחר פעם כהצלחה מסחררת. אמן הטלפתיה מרום מור, יעניק לכם באירוע וועד העובדים שלכם, מופע טלפתיה מרגש ומרהיב שיהפוך לשיחת היום למחרת במקום עבודתכם. אם אתם מחפשים ערב קומי לוועדי עובדים, המוכתר כקונצנזוס וכזה אשר נמצא חביב על כולם – מופע הטלפתיה הוא הפתרון בשבילכם.

    מופע לעובדים – העצימו את אפקט ההפתעה

    כאשר מדובר על מופע טלפתיה וחושים, מדובר על מופע שכל כולו ללכת אל הלא נודע. מדובר על מופע שלכל אורכו לא מפסיק להפתיע, לרגש ולהדהים. על מנת להעצים את אפקט ההפתעה וההתרגשות של העובדים, חשוב שלא תגלו להם לקראת מה הם הולכים. על אירועים רבים הקשורים לוועדי העובדים, מבשרים באמצעות הזמנות, שבהן מציינים את לוח הזמנים של האירוע. הפעם, השאירו את המופע שהוכן להם בגדר הפתעה וכך תוכלו לייצר עניין רב ולגרום להיות מופתעים בערב המוקדש רק להם. בחיפושכם אחר אמן לאירוע של וועדי עובדים, מרום מור הוא האמן המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.

    הזדמנות מיוחדת באירוע ייחודי

    מופעי הטלפתיה הנערכים על ידי אמני חושים, מבוקשים מאד בארץ ובעולם. הביקוש הרב להופעות מביא המון פעמים למצב בו מכירת הכרטיסים אוזלת במהרה, וכך צופים רבים שקיוו לצפות באמן חושים, נותרים ללא כרטיס. כעת, בתור ראש וועד העובדים, יש לכם הזדמנות נדירה להעניק לעובדים שעובדים איתכם את המופע בפורמט פרטי המוגש רק להם. אין צורך יותר לעקוב אחר לוחות הזמנים של המופעים או להזמין כרטיסים מהר מחשש שיגמרו – הפעם, באירוע לערב חברה לעובדים שלכם, אתם זוכים לצפות במופע המרהיב. אמן החושים מרום מור, מעביר את המופע שלו בחן, כריזמה והמון הומור, תוך שהוא מהפנט ומדהים את הקהל דקה אחר דקה. במופע שיוגש לכם, לא יהיה לכם רגע דל, וסף הריגוש רק ימשיך לעלות.

    למה מרום מור?

    כאשר מדובר על וועד עובדים, מדובר על אירוע המתבצע בפני מאות ולפעמים אלפים של עובדים. על מנת לבדר ולהשאיר את הקהל קשוב, צריך להפקיד את האחריות בידיו של איש מקצוע אמיתי שחי ונושם במה. מרום מור, עמד על הבמות הגדולות בארץ ובעולם, והעביר את הקסם שלו לקהלים רבים שנותרו עומדים ומוחאים כפיים דקות ארוכות לאחר סיום המופע. אירועים לוועדי עובדים הינם אירועים שהופכים בסיומם לזיכרון מתוק ולחוויה משותפת לכל העובדים בארגון, כך שחשוב לייצר חוויה טובה ונעימה אצל כלל העובדים. בעת שתבחרו במרום מור, אתם בוחרים באמן טלפתיה וחושים בעל שם והולכים על בטוח.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO