לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הופעת בידור פרטית בבית

    לאחר ציפייה ארוכה, הגיע הרגע: אתם עוברים אל בית החדש שלכם! אין ספק שמדובר על אירוע המצריך חגיגה גדולה, ועל כן אתם בוחרים לחגוג חנוכת בית עם החברים והמשפחה. במטרה להפוך את האירוע שלכם לאירוע בוטיקי ומוקפד, אתם גם רוצים לשלב מימד בידורי בשיא חנוכת הבית. לצד אטרקציות צפויות וידועות מראש, ישנו מופע בידור שהרטיט לבבות ברחבי העולם, וכעת מרגש ומדהים את רבבות הצופים גם בישראל: אמן החושים מרום מור. הצטרפו אל מסע מרתק, ואת חנוכת הבית הזו תנצרו בלבכם לנצח.

    מופע פרטי בבית – גם לכם מגיע להתפנק בבית החדש

    אחד הדברים המרגשים ביותר בחייו של זוג צעיר, הוא המעבר אל הדירה החדשה. כשם שחוגגים יום הולדת לרך הנולד, כך גם חוגגים יום הולדת לנכס החדש שלכם, בטקס הידוע, האהוב והמוכר: חנוכת הבית. חנוכת הבית כיום הפכה להיות חוד החנית של האירועים הפרטיים, וזוגות רבים נוהגים לחגוג את האירוע בקול תרועה. כחלק מהרצון להפוך את חנוכת הבית לאירוע, ולא לעוד ערב שיגרתי, מחפשים דיירי הבית החדש אחר רעיון לחנוכת בית. מה דעתכם על אמן חושים כמתנה לבית החדש שלכם?

    והאורחים חשבו שהם הגיעו להרמת כוסית

    עם המעבר לבית החדש שלכם, הזמנתם את מיטב החברים והמשפחה לערב של אוכל טוב ויין משובח. בעוד המוזמנים היו בטוחים כי שיא הערב יגיע עם סבב הברכות, יגיע אמן החושים אל הבית החדש שלכם ויפתיע! מרום מור יעניק לכם בנכס החדש שלכם, מופע בלתי נשכח, המבוסס על טלפתיה, שליטה בכוח המחשבה והמון דימיון. המופע מתאים לכולם ובכל אירוע. בחיפושכם אחר מופע בידור לחנוכת בית – אמן החושים מרום מור הוא הכתובת בשבילכם.

    מופע טלפתיה למסיבה פרטית

    מופע למסיבה פרטית בבית עד 100 איש קרא עוד

    למה מרום מור?

    החלטתם להפתיע את האורחים שלכם עם הופעה לחנוכת בית? הרי שעומדות בפניכם לא מעט אופציות, אך שום מופע לא יוכל להשתוות למופע הטלפתיה המוענק על ידי מרום מור. מדובר על מופע מרהיב ומרגש, שפשוט ידהים את האורחים שלכם. לאחר סיבוב הופעות עולמי שהוכתר כהצלחה, חוזר מרום מור אל ישראל כשמטרת העל היא לפזר את הקסם ולרגש עוד אנשים רבים בימים השמחים להם.

    הופעה לחתונה

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO